.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراف اندیشمندان غربی به ناکارآمدی فیمینیسم

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : اندیشمندان غربی نیز به ناکارآمد بودن فیمینیسم در جامعه اعتراف کرده اند .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، زهرا شرف الدین امروز در همایش تقدیر و تجلیل از بانوان نخبه و نمونه استان که در ساری برگزار شد ، به کتاب جنگ علیه خانواده به نویسندگی ویلیام گاردنر که دارای مؤسسه تحقیقاتی به همراه 150 متخصص جامعه شناسی و علوم انسانی در کانادا است اشاره کرد و افزود : در این کتاب آمده است که پس از گذشت 30 سال از سیطره تفکر فیمنیسم اروپا و جهان غرب نتوانسته است کاری از پیش ببرد.

وی گفت : فیمینیسم که برای عدم تبعیض بین مرد و زن به وجود آمده بود متأسفانه روابط نامشروع ، گسست خانواده ، سقط جنین و خیانت زن و مرد را در جامعه ترویج داد.

شرف الدین با بیان اینکه اگر زن در اجتماع آمده و در ابعاد علمی رشد پیدا می کند برای تربیت انسان به شیوه انسانی است .

وی با اشاره به اینکه دنیا تشنه یک مدل برای نجات زن است تا او را به سعادت برساند گفت : بانوان نخبه ما برای ارائه یک مدل جهانی تلاش کنند .

شرف الدین در بخش دیگری از سخنانش به مقام حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و افزود : مقام علمی و عبودی این بانو قابل توصیف نیست و نمی توانیم هیچ کسی را با ایشان مقایسه کنیم .

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران مبانی تفکر فاطمی که همان دین مقدس اسلام است را تنها راه سعادت بشر و راه حیات بخش برای انسان ها اعلام کرد و گفت : متأسفانه به دلیل آگاهی کم برخی از بانوان و حتی تحصیلکرده ها نسبت به زندگی حضرت زهرا (س) عمل به مبانی توحیدی ایشان نیز در جامعه کاهش یافته است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.324 seconds.